ZPŮSOBY PLATBY

Dobírka - celkovou částku uhradíte při převzetí zboží

Platba převodem - celkovou částku uhraďte na náš účet, poté bude zboží odesláno.

POŠTOVNÍ NÁKLADY

Dobírka - Pošta (CZ) - 130 Kč

Platba převodem - Pošta (CZ) -80 Kč

Dobírka - zasilkovna (CZ) - 75 Kč

Platba převodem - Zásilkovna(CZ) - 60 Kč

Dobírka - zasilkovna (SK) -  90 Kč

Platba převodem - Zásilkovna(SK) - 80 Kč

Platební brána -Náš eshop používá k Vašim on-line platbám platební bránu ComGate. Ta Vám umožňuje zvolit si platbu kartou nebo přímým bankovním převodem když kliknete na logo své banky. ComGate Payments, a.s. Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové E-mail: platby-podpora@comgate.cz Tel: +420 228 224 267

BANKOVNÍ SPOJENÍ

Pro Českou Republiku

Číslo účtu: 6578966001/5500

EXPEDIČNÍ LHŮTY

Objednávky na zboží, které je skladem, zasíláme do dvou pracovních dnů

STORNO OBJEDNÁVKY ZE STRANY KUPUJÍCÍHO

jako zákazník máte právo stornovat objednávku do 3 hodin od odeslání objednávky

STORNO OBJEDNÁVKY ZE STRANY PRODÁVAJÍCÍHO

prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. v případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu

ZÁRUKA

na zakoupené zboží se vztahuje zákonná záruka 2 roky

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

reklamované zboží posílejte na adresu:

Pavel Friml

Mrštíkova 393

Říčany u Brna

664 82

spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí zboží

oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. v písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují

k reklamaci je nutné v případě zásilky na dobírku předložit kopii dokladu o zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány

prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka

prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 3 dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Ode dne 25.5.2018 je třeba potvrdit, nebo odmítnout souhlas se zpracováním osobních údajů. 

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

Případné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je

Česká obchodní inspekce

Ústřední inspektorát - oddělení ADR

Štěpánská 15

120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz

Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak Prodávající doporučuje Kupujícímu nejdříve kontaktovat Prodávajícího pro vyřešení nastalé situace.