Obchodní podmínky
ZPŮSOBY PLATBY
Dobírka - celkovou částku uhradíte při převzetí zboží
Platba převodem - celkovou částku uhraďte na náš účet, poté bude zboží odesláno.
POŠTOVNÍ NÁKLADY
Dobírka - Pošta (CZ) - 160 Kč
Platba převodem - Pošta (CZ) -110 Kč
Dobírka - zasilkovna (CZ) - 105 Kč
Platba převodem - Zásilkovna(CZ) - 86 Kč
Dobírka - zasilkovna (SK) - 117 Kč
Platba převodem - Zásilkovna(SK) - 99 Kč
Platební brána -Náš eshop používá k Vašim on-line platbám platební bránu ComGate. Ta Vám umožňuje zvolit si platbu kartou nebo přímým bankovním převodem když kliknete na logo své banky. ComGate Payments, a.s. Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové E-mail: platby-podpora@comgate.cz Tel: +420 228 224 267
BANKOVNÍ SPOJENÍ
Pro Českou Republiku
Číslo účtu: 6578966001/5500
EXPEDIČNÍ LHŮTY
Objednávky na zboží, které je skladem, zasíláme do dvou pracovních dnů
STORNO OBJEDNÁVKY ZE STRANY KUPUJÍCÍHO
jako zákazník máte právo stornovat objednávku do 3 hodin od odeslání objednávky
STORNO OBJEDNÁVKY ZE STRANY PRODÁVAJÍCÍHO
prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. v případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu
ZÁRUKA
na zakoupené zboží se vztahuje zákonná záruka 2 roky
REKLAMAČNÍ ŘÁD
reklamované zboží posílejte na adresu:
Pavel Friml
Mrštíkova 393
Říčany u Brna
664 82
spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí zboží
oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. v písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují
k reklamaci je nutné v případě zásilky na dobírku předložit kopii dokladu o zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány
prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka
prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 3 dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Ode dne 25.5.2018 je třeba potvrdit, nebo odmítnout souhlas se zpracováním osobních údajů.
MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
Případné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak Prodávající doporučuje Kupujícímu nejdříve kontaktovat Prodávajícího pro vyřešení nastalé situace.